Annesininbalii 11+5 te ikili test yaptirdigim zaman bana da erkeğe benziyor dedi ama sonraki haftalardaki kontrollerimde başka bir doktor kız kesin dedi. Onu dedikten 3 veya 4hafta sonra gittiğim başka bir doktor da kız olduğunu söylediler mi dedi☺️ yani çok erken daha bir şeyler almak için acele etme. Ben almıştım iade ettim çoğunu 😅