Merhaba arkadaşlar 30. Haftamda şiddetli bir kaşınma ve döküntü ile karşılaştım hastaneye gittim karaciğer enzimlerine bakıldı temiz çıktı dermatologa yönlendirildim orda da kan yapıldı tekrar temiz çıktı doktor bana gebelik döküntüsü olduğumu söyledi bu durumu yaşayanlar var mı benim gibi