Sinem12345 Seda9507 ayy bende de oluyor o 😂😂 ayağını tam olarak net hissediyorum koş koş diyene kadar ayağını cekiyor 😂 ah bi tutsam öyle 😂
Seda9507 Sinem12345 biraz daha büyüsünler artık video filan çekeriz anca eşlerimiz de videoda bakar 😁😁
Calisananne25 Seda9507 bu aynı biz aynııı 😁 daha 10 dk önce oldu aynısı her zaman içerde tepişiyo eşime çabuk koy elini diyorum koyuyor dakikalarca bekliyor yok çocuk duruyo resmen😁 eşim de yok ya bu çocuğun bana Bi garezi var doğunca görür o diyo 🤣🤣
Seda9507 Calisananne25 yigitegenin_annesi 🤭🤭 sevmesi gereken kişiyi iyi biliyor bebişlerimiz hepsi anneci olsun 😁
tcasl Seda9507 benimki de öyleydi 35 haftadan sonra şimdi eşim kafasını koyup konusuyo hoşuna gitmeyen bişey söylerse yüzüne tekme yiyo 🤣🤣
Seda9507 Yesim1992 şimdi anladım aynen öyle bebişlerimiz hissediyor tabi 🤭 şimdiden anneci olsunlar 😁😁
tcasl Seda9507 anneni üzme yorma diyo 🤣 oda benim annem sen karışma diyo heralde resmen anliyo herşeyi 😆