Arkadaşlar 32.haftadan sonra burnum akşamları tıkanmaya başladı nefes asl alamıyorum şişiyor gibi değişik bir hal alıyor okyanus suyu vs kullanıyorum ama yok açılmıyor şuan 33.haftadayım bu doğuma kadar devam edecek mi yoksa geçiyor mu yüksek yastıkla baya yatınca ancak uyuyabiliyorum. Çözüm çare bulan var mı?