TatlisBirAnne Kızlar bişey söyleyin ne etki eder? Parol fayda etmedi. Evde dişinol vardı onu kullandım o da kesmedi. Ve şişmeye başladı dişim. Gebelikte antibiyotik kullanan var mı? Doktora gidemiyorum şimdilik.
Dilekcnkn TatlisBirAnne Şişme varsa kötü canım tuzlu su ile gargara yap , boşsa eğer zeytin falan koy birde aklına getirmemeye çalış uzan biraz aklına gelmesin hiç ama neden gidemiyorsun , diş şişmesi iyi değil
FDK2835 TatlisBirAnne sakin dişinol sürme gebeyseniz. Sirkeli su ile gargara. Ezilmiş sarımsağı ağrıyan bölgede 5-10 dakika tutmak. Ben yirmilk dişimde sarımsağın faydasını çok gördüm 1 saat sonra antibiyotik etkisi gösterdi.
Dlkkoge TatlisBirAnne TatlisBirAnne valla çok zor diş ağrısı gerçekten zamanında çok çektim birde geceleri vuruyor bir an önce uyumaya çalış birşekilde anca öyle unutuluyor ama sizinki baya ilerledi sanırım
Zeyno16 Benimde geçenlerde acayip ağrıdı ilaç ve karanfil yağı kullndm olmadı en son acilde iğne yaptrdm da rahtldm geçmiş olsn diş ağrısı çok zor
TatlisBirAnne Dilekcnkn Oğlum var şu an acile gidemem uyku saati geldi ondan. Teşekkür ederim 🥰 Zeyno16 Sağolun teşekkür ederim 🌺
FDK2835 TatlisBirAnne Şişse iltihat olmuştur muhtemelen. Sarımsak için antibiyotik görevi görüyor diyorlar ama şişlik için bilemiyorum. Benim şişmemişti. Ben bebek düşünüyorum diye sadece parola içiyordum. Sarımsak kadar etki etmemişti.
TatlisBirAnne Dlkkoge Evet yaa her gün parça parça kırılıyor. İlk gebeliğimde de böyle olmuştu sürekli kırılıyordu dişim. Şimdi 16+2 haftalık gebeyim tekrar başladı kırılmaya
FDK2835 TatlisBirAnne rica ederim çok geçmiş olsun. Diş ağrısını çok iyi bilirim. Allah yardımcınız olsun 🤲
1anne2nefes TatlisBirAnne ay bende ilk gebeliğimde cok çektim şimdi yıne gebeyim yine diş diş bıktım dudağıma kadaar vuruyor ağrısı
TatlisBirAnne FDK2835 Amin sağolun ilk kez yaşamıyorum ama gebelikte ilaçta kullanılmayınca ekstra zor oluyor Allah razı olsun sizden sarımsak koydum hala aynı ama azaltacağına inanıyorum. Umarım şişmez.
FDK2835 TatlisBirAnne kesinlikle ben hem ağrısını çektim hem de çekildikten sonra ki ağrıyı. Sırf bebek varsa diye. Sarımsağı İnternetten okumuştum. Bana çok iyi geldi inşallah size de iyi gelir Allah ın izniyle 🤲🤲