Bugun kontrolum vardi ve gittim bu arada 33+0 nst ye baglandim sanci cikti ve beni dogumhaneye yolladilar ordan cati muayenesi yapildi acilma yok dendi nst ye baglandim 2 saat ve ordada sanci cikti serum verdiler yatis yapilcakti bende kabul etmedim eve geldim sanci siddetlenirse gelirim dedim ama bu arada hic sanci hissetmiyorum ama nst de sanci cikiyor bu durumu yasayip dogum yapan oldu mu