Aslhn12 Kızlar ilk gebeliğim o yüzden tecrübesizim 24 haftadayız normalde de bazen aşağıda hissediyordum ama son bir iki saattir sürekli aşağıda ve korkuyorum af edersiniz vjinaya baskı yapıyor sanki. Herhangi bi rahim ağzı sorunum yok anlamadım baskı yapıyor ve ağrıyor normal mi? Korkuyorum yani normalde de hissediyordum ama bu kadar acımıyordu ve geçiyordu bu sefer farklı anlamadım :/
alyaninannesi2 Aslhn12 ayakları aşağıdadır korkmayın. Bende bazen aşağıda hissediyorum. Tabi sürekli böyle olursa ya da oluyorsa doktora danışın 🌸
Elf_3667 Aynı şekil, Bende 24+1 deyim hareketlerini aşağıda hissediyorum. Sağ ya da sol yan Alt kısımlarda. Detaylı da sorun görülmemişti. Ama bu hafta cumartesi kontrole gideceğim insanın aklında sor işareti oluyor endişeleniyor. İlk hamileliğim benimde .