Hayallerim95 emin ol çok güzel geçer ama unutma sen ne kadar panik olursan kötü düşünürsen işler öyle ilerler, sen rahat ve pozitif olursan çok çok güzel geçer nasıl olduğunu anlamazsın bile☺️ O yüzden oraya girerken ameliyat masasına yatıcağını değilde bebeğine kavuşucağın anı düşün, sesini ilk sen duyucaksın ilk senin tenine temas edicek böyle güzel giren çok mutlu çıkıyor🥰