Mide bulantısını çok kötü yaşıyorum acillerde alıyorum soluğu, prilam da fayda etmiyor, çok susuyorum ama su içemiyorum direkt çıkıyor, azıcık da olsa çözüm bulmaya başladık gibi aç kalmamak, şaka gibi ama azıcık bile mide bulantım başlasa hemen çizi atıyorum ağzıma yavaş yavaş 5 dakkada bir yiyorum, günde 3 paket yediğim oluyor başka bi şey yiyemiyorum. Azar azar ama sürekli yiyin:) bi de meyve acıktırır sindirim kolaylaştırdığı için, meyvelerden muz yiyebiliyorum ama hemen sonrasında bi şeyler de yani çizi de tıkıştırıyorum 😬