Fatma3434 Kızlar ben 7 haftalik hamileyim fakat sürekli kasiklarim agriyor. Nedendir acaba bebeğe birey mi oluyor? Doktora gittim randevusu diye bakmadı.yarin gideceğim.ama merakımdan öleceğim.oglumda hiç böyle olmamıştı.
cokbilmis Fatma3434 yoo kasık ağrısı gayet normal. Bebek yerleşiyor. Aksine kasık ağrısı iyi bir şey 🤩 hayırlı olsun
gldn065807 Fatma3434 benimde agrıyo canım ama benim ıdrar yolunda enfeksiyon var o yapar dedi doktorum ben 11 haftamdayim bu arada
mrvkrr Fatma3434 canım valla benimde habire ağrıyo bi 5-10 saniye keskin ağrı giriyo sonra hafifiliyo doktor gayet normal herşey yolunda dedi 6+4üm
sinemcansenturk Fatma3434 bende çok çektim kasık ağrısını kistimde var olduğu için 2 kat yaşadım çok normal şuan 11 haftalığız geçti çok şükür
Gizemmihra Fatma3434 çok normal arada hala oluyor bende özellıkle ılk 12 haftada çok olur yerleşiyor rahım büyüyor hatta iyi bısey bazen geçer sonra tekrar agrı olur adet agrısı gibi olursa da normal