Yarenkseee Kızlar geçen gün uzanıyordum afedersiniz iç çamaşırım ve pijamam da ıslaklık vardı bir kaç yerde ve ara ara agrılarım oluyor 30+3 haftalığım normal mi sizce yaşayan var mı aranızda
Prensesiminyolculugu Yarenkseee bende 30+4 haftaligiz bir iki aydır oluyor iç çamaşırım da ıslaklık pijamama geçmedi hiç ama sanırım idrar kaçırıyorum ama bende emin değilim doktoruma soracağım gidince çünkü şüpheleniyorum
Hilal-95 Yarenkseee benmde iç çamaşırımda oluyor ıslaklık özelikle sabahları ama pijamama geçiçek kadar değil bugunde suyun normal dedi turnusol kağıdıyla bakablırsın eczenede yada kırtasiyelerde var yada doktoruna git bı baktır için rahat etsin
Sulemsc Yarenkseee benimde aynı ıslaklık oluyordu ic çamaşırım da. Dün kontrolüm vardı. Doktoruma sordum Enfeksiyon olabilir dedi alttan sıvı örneği aldı sonuç bekliyorum bakalım 🙏