AnnesiyimM53 hamileliğimn başndan beri hiç bir skntım yoktu tersine hiç hamile gibi değildim hala öyle görünüorm sadece karnım şiş kmse yüzüme baknca anlamıo hamile oldugumu 68 ile hamile kaldım bu iki haftada kilo aldm 75 im şuan doktorm başta test istedi kan ve idrar testlerm temiz çktı sadece evde kendime bakamıyordum geç uyanıyordm yumurta yemeyi bırakmştm hava sıcak oldugu için o çok etki ediomş blmiodm ara ögünlerde sadece çikolata ekmek veya yogurtlu makarna ile geçiştirip birer meyve yiyodm çnkü iştahım yoktu tek oldgm için birşey hazırlamak gözüme geliyordu ama aürekli protein kaynaklı besleniyordm sabh veya akşam protein alıodm son haftalarda bu bebegime yetmemeye başlamış demkki aç kalıomş anneme geldm ev kalablk sürekli birşeyler yiyorm ister istemez zorla yediriolr bu şeklde toparladm