deletedmom2014 Kızlar 23+1 haftalık hamileyim. Yavaştan alışverişe başlamak istiyoruz. Kısmetse ocak başı gibi doğum olacak. Neler aldınız ? Kış bebeği için neler almamı önerirsiniz ? İlk gebeliğim pek bilgi sahibi değilim. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🌸💐
Bir_tospik_beklerken deletedmom2014 bende 34. Haftamdayım bu hafta sadece 10 takım aldım onlınedan ama o kadar eriniyorum ki eksikleri bitmeyecek gibi aşırı üşeniyorum önce alsam belki alma hevesim olurdu
Hayal0102 Benim de Şubat’ta doğum olacak inşallah ben de merak ediyorum ne almam lazım evler doğalgazlı ama üşür mu nasıl olur hiç anlamıyorum 🤷🏻♀️ bı triko battaniye aldım ince bı de kendim kadife ipten orecem inşallah onun dışında bi şey yapmadım daha
Hello54 Hayal0102 kışa denk geliyor ama zaten dışarı çıkıp gezdiremicez o yüzden kalın polarlı şeyler falan almak mantıksız. 6 aylıkken yaza denk geliyor 1 yaşındayken kışa. Ben alışverişte buna göre şeyler aldım mesela 6 aylık polar almadım😂
Hayal0102 Hello54 Ay ben Ankara’dayim çok üşüyorum normalde kendim usudukce bebise kalın kalın şeyler alasim geliyor😂 sanki yavrum üşür gibi geliyor😅😅