4 aylık hamileyim 4 bucuk aya doğru gidiyoruz . Karnımda şişlik var ama hiç hamile gibi değilim . Çok rahat iş yapıyorum evimi süpürüp siliyorum. Yani normal hayatımda nasılsam öyleyim . Bebeğimi karnımda hissetmiyorum biraz da korkuyorum acıkcası . Benim gibi 4 aylık olupta bebeğini hiç hissetmeyen var mı ? Benim gibi hiç hamile değilmiş gibi olan