Aynuromer evet ben kullandım geçen hafta yıkadım mis gibi oldu. Tabi bebek deterjani olduğu için öyle çok yumuşatıcı kokusu beklemeyin ki bence zaten yararlı da değil ben eğer çok koksaydı ek durulama yapardım herhalde. Ama gayet hoş hafif bir kokusu var.