Expecting Gulsah1616 reflu yatagi dedigimiz sey bas kismini yukarda birakacak sekilde egimli yatak degil mi? Surekli o sekilde yatabilir mi bebek acaba?
Gulsah1616 Expecting evet sağ solda da yastık var. Bu yüzden zaten o şekil almamaya karar verdim en iyisi ayrı ayrı almak
Expecting Hello54 o zaman mesela bebek emdi, sonra reflu yatagina yatiriyoruz, kustuktan sonra mi normal yataga yatiriyoruz? Reflü yatağini nasil, ne zaman ve ne sekilde kullanmam getektigini anlamaya calisiyorum.
Hello54 Expecting illa kusması gerekmez canım emzirdin hemen yatırmak istiyorsun diyelim o zaman bu reflü yastığına koyuyorsun sütü sindirince normal şekilde yatabilir. Maksat yediği şey midesinden hemen yukarı çıkmasın orada kalsın. Bazen yetişkinlerde de oluyor yemek yiyip hemen yatınca anlarsın😂