39+1 haftalığım. Salı günü çatı muayenesi yapıldı hiç açıklığım yoktu. O akşam hafif kan geldi. Dün akşam sümüksü şekilde kan gelmeye başladi dünden beri devam ediyor. Ped koydum ona bulaşmıyor tuvalete gidip peçete ile silince geliyor sadece. Bebek hareketleri gayet iyi. Doktora gitmem gerekiyor mu??