Kızlar ne zaman yatsam o tarafa toplanıyor ve yan taraflarım çok ağrıyor. Bu sefer üzerine yatıyormuşum zarar verecekmiş gibi hissediyorum geri kalkıyorum uykusuzluk çekiyorum sürekli önerisi olan var mı bu ara da sol tarafıma yatıyorum. Bebek direk yan tarafıma iniyor