İyi akşamlar kızlar bugün çok fazla hareketlilik var son bı kaç saattir özellikle. Ara ara karnımın alt tarafında ağrı oluyor bunlar ne oluyor doğum belirtisi mi aynısını yaşayan var mı
Korku basıyor bı yandan doğum başlayacak diye tedirgin oluyorum bilgisi olan yazarsa çok mutlu olurum🙏