Cutemomy Kızlar hamilemiyim daha belli değil. her ihtimale karşı pek ilaç almak istemedim. Fakat mide ağrısından ölüyorum. Panto var evde. mide ilacım. Hamilelikte panto içiliyormu içen var mı? Lütfen yardımcı olun🙏
derindemir Cutemomy doktor bana çok ağrın olursa içebilirsin 1 tane demişti.gaviscon edinin kendinize.o baya zararsız
minnakannesi1 Cutemomy benimde mide sorunum vardı doktorum sadece gaviscon içebilirsin demişti.. 1 şişe bitirdiğimi bilioum.