Meralrabiamhmt Kızlar happy kıdse 3 defa yazdım kaynana postu olmadıgı ıcın sanırım cevap vermedıler bebegım hem mama hemde meme alıyo 2 gundur kakasını yapmadı normal mı acaba cok taktım
derya46 Meralrabiamhmt yapmadi ise birikmistir kabızlık da olabilr mamadan dolayi inşallah gece sabaha karşı yapar rahatlar
Beyzabcr Meralrabiamhmt dönem dönem bebeklerde kabızlık olabilir mamasına bi iki damla zeytinyağı damlatabilirsin karnina masaj yap ve hafif sıcak uygula. Bacaklarını karnina dogru ittirip indir bunu gun icinde uygula masaj yap yani. Banyo yaptır
Rojin1993 Meralrabiamhmt kulak çöpüyle popo deliğini uyandır ben hep öyle yapıyorum anında yapıyor kakasını bebekte rahatlıyor bende 🤦♀️
BusraUras Ysmmmnn kız 10gün çok fazla ne normali. @Meralrabiamhmt ben salı günü gittim kontrole o zaman sordum doktorumuza 3güne kadar normal 5gün kabul edilebilir 5ten sonra getir lavman yapalım yapmazsa dedi. Poposunu uyandır canım. Kulak çöpünü hakiki zeytinyağına batır hafif popo deliğine sür uyandır orayı.
BusraUras Meralrabiamhmt zeytinyağını hemen verme önce dediğimi yap uyanmazsa popu sonra verirsin zeytinyağını.
Beyzabcr Ysmmmnn kız hangi doktor bu😁diplomasini almak lazim. Hemsireyim bn ve 3 gunde mudahele edilir en fazla 5 gün denir. Yetiskinde bile 5 günü geçerse surup, lavman vs yapiyoruz hastanelerde 😂 ayda 3 kez mi yapcak bebek 😂😂
Ozcan_sukran38 Meralrabiamhmt Mamasina bir yemek kaşığı zeytin yağı koy kabız olmaz mama genelde kabız yapiyo ilk gebeligimden tecrübeliyim
Kadersss Meralrabiamhmt nırmal canım 10 güne kadar yapmaya bilir ama karnı şişdrse avlarsa ayaklarını çok hareket ettiriyorsa ise çabalıyordur sende karnına ve bacağına masaj yaparsın desteklemek için bazen çok huzursuz oluyorlar yapmayınca