Destinaa Yeni Doğum yaptım ağrılarım çok arttı artık ameliyat olmam gerekiyor olanlar süreciniz nasıl ilerledi korkuyorum bebeğim 20 günlük bir de sadi konukta ameliyat olan var mı
gldn065807 Destinaa ben 1 sene önce oldum canım kapali olursan birgunde evdesin meark etme tabi biraz ağrın oluyo ama 10 güne toparlanirsin onun ağrısını çekmektense aldır kurtul
Destinaa gldn065807 of inşallah ameliyat yerleri mi ağrıyor ilk defa ameliyat olacağım emziriyorum bir de
Bedriye12 Destinaa sezeryan olsaydın bebek doğduktan sonra safra kesesi ameliyatını da yapıyorlar ondan sordum ama normal de mümkün değil tabi
balbocegim27 Destinaa kaç cm ler bana devlet hastanesinde 1.5 cm olmadan ameliyat yapmayız dediler bazen kusma atakları geliyor 32. Haftamdayım halen prilam kullanıyorum
gldn065807 Destinaa emin olki onun verdiği kadar rahatsızlık bile vermiyo zaten doktorun nasıl beslenmen gerektiğinide söyler dikiş yerleri ufacık ufacık biraz dikkat edersen bisey olmaz korkma
Destinaa balbocegim27 çok sayıda milimetrik taşlar varmış ben de çoğu saman kusmadan rahatlayamıyorum