Sara_4747 merhaba ben kızıltepe cihanpolde bülent beye gidiyorum, ilk gebeliğimde mem arjen yıldırıma gitmiştim maalesef sağlıksızdı sonlandırdık doktorum izindeyken bülent beye geçmiştim çok memnun kaldım çok naif iyi sakin konuşan ve size derdinizi net anlatan bir doktor mem arjende iyi ama başı çok kalabalık onun. Enes hoca içinde iyi diyorlar ama gitmedim net bişey diyemeyeceğim 🤗