Yenianne_05 Arkadaşlar son 3 saattir sırtım çok arıyordu şimdide 5 dakikada bir karnımın altına sancı vuruyor kasılmalarım var ama bu acı çok farklı anlık bir dalgalanma gibi aniden giriyor sonra duruyor sizce doğum olabilir mi yoksa yalancı sancı mı
metehaninannesiii Yenianne_05 dogum olabilir ilik bir dus alin sonra yatin kasilmalariniz varsa takip edin özellikle bebek hareketlerine dikkat edin agrilariniz gecmiyorsa doktora gidin hemen
_cekirdek54 Yenianne_05 34+4 üm gün aşırı benimde sancılarım oluyo ve düZenli oluyor. Korkutuyo yani duş alıyorum 5 dakikadan aşağı düşmüyo araları Bi saat falan sürüp geçiyo İnsan tedirgin oluyo .
Zekzek12 Yenianne_05 dunden beri bende ayni seyleri yasiyorum 1 saat iyiyim sonra tekrsr sanci basliyor 10 dkkaya 15 dkkaya giriyor
Dilekcnkn Yenianne_05 Bende 34 haftalığım inan ki belim bir yandan karnımın altı bir yandan ve kuyruk sokumum bir yandan ağrıyor karnımda taş gibi oluyor bu 1-2 haftadır sürekli böyle yani yumuşak olduğu zaman toplasan 1 saat falan günde dinlen bir bakalım geçiyor mu geçmiyor mu olmazsa bir hastahaneye git nst falan bağlasınlar artık ağrılarımız olacak canım Allah yardım etsin
Yenianne_05 metehaninannesiii 34 hafta oldugu için yalancı sancı diye ümid ettim sizce olabilir mi? Bu arada bebek arada hareket ediyor
metehaninannesiii Yenianne_05 yalanci sanci sureklu olmaz ve genellikle banyodan sonra agrilar gecer ama gercek dogum sancisi banyo yapsan bile gecmez nişan geldi mi
Yenianne_05 metehaninannesiii yok hayır nişanım yok ilk doğumun olacak sadece çok az hafif bir sarı damlam var peçete de
metehaninannesiii Yenianne_05 nisan genellikle kirmizi kahverengi seklinde oluyor sen bi dus al canim simdi yat gecmezse mutlaka doktora git
Yenianne_05 metehaninannesiii sizi dinledim duş aldım duşta bile kasılma vardı şimdi giyinip bekliyecegim bakalım
metehaninannesiii Yenianne_05 oo hic durma canim doktora acile git hemen nstye sokarlar sancin var bakarlar
Yenianne_05 metehaninannesiii bekliyorum bakalım canım mutlaka haber veririm o bölgemde baskı ve yanma var
Yenianne_05 Dilekcnkn bugün hiç yerimden kalkmadım birden agrılarım geldi Amin canım Allah herkese hayırlı doğum nasip etsin
Dspn Yenianne_05 rahımnde baskı varsa 1 toz ılac verıyorlar o gecırıyor gecen de bnde oldu 15 ve 10 dk gırıyor agrı duramıyorum artık acıle gıtım yazdılar kulandım sabah bısey kalmadı sukur
Yasemincicek Bende 33 haftalık hamileyim karnım çok ağrıyor böyle büyük lavabom varmış gibi sis mis gibi gaz varmış gibi çok rahatsız ediyor