Merhaba hanımlar 14 yaşımdan beri reflü ve gastrit hastalığım var hergün düzenli olarak mide koruyucu ilaçlar kullanıyordum zayıf biri değilim balık etli sayılırım hamileliğim biraz plansız gelişti bu süreçte doktor ilaç kullanımını kesti haliyle bende hiç birşey yiyemez oldum 14.haftamda kilo vermeye devam ediyorum sadece gaviscon kullanabiliyorum bildiğiniz bir ilaç veya yöntem var mıdır? Teşekkürler şimdiden