Benım doktorum bana ılgısız geldı 12 haftadan sonra ek takviyeler yazıyorlar bende sordum senin değerlerin iiyi dedi ta 3,5 ay önce yapılan testime bakarak bende gittim sağlık ocağına kan düşük b12 düşük bisey daha düşük çıktı sağlık ocagındakı doktor bunları yazdı sakıncası var mı hamıleler kullanabılır mi b12 reçetesinde hamıleler kullanamaz yazılıydı