ecemcee canım bende yaşadım aynısı o haftalarda doktora gittim düşük önceliyici ilaç verdi yerleşme kanamasında olabilir ama her ihtimale karşı ilaç kullanmanda fayda var dedi o haftalarda genelde yerleşme kanaması da olabiliyor korkup endişelenme hemen acile git çok geçmiş olsun