28 haftalık hamileyim izlem içşn sağlık ocağına gittim tansiyonumun 14/9 olduğunu nabzımın da yüksek olduğunu söylediler akşam acile gittim bir buçuk saat ölçüler normal olunca tansiyon gönderdiler ilaç falan vermediler bugün baş ağrım oldu biraz böyle bişey yaşayan var mı ilaç kullanmak şart mı çok korkuyorum ilk gebeliğim bilgili anneler yardımcı olabilir mi lütfen