Asyapolat80 16 haftalıkken doktor kontrolünde cinsiyet öğrenme dışında yapılması gereken rutin bir şey var mı acaba?
melekylmzr Asyapolat80 gram boy gelişimi ben plasenta yerleşimini sormuştum bide başka hissettiğiniz aklınıza takılanları sorarsınız
nisaninannesi2 Asyapolat80 Bende 16+3 üm salı günü kontrolüm vardı. Doktor afp testi yaptı. Kan alındı, rutin bir tarama dedi. Birde ayrıntılı ultrason için 21 haftaya önerdiği perinatologdan randevu almamı söyledi.
Asyapolat80 Nurklc38 evet canım 12 haftalıkken kontrole gittiğimde yaptırmıştım onu. Hastanem uzak mesafede o yüzden 16 haftalıkta sadece cinsiyet öğreneceksek yakında bir hastaneye gideyim diyecektim🤗
Mrvcnsvr Asyapolat80 16 haftalıkken 4 lü tarama testi yapıldı. Sonuçlarını 20. Hafta kontrolümde götürücem
Ttgsm Asyapolat80 benim de 16 haftalık kontrolüm de kan idrar alındı benim genel tarama yapıldı ve bebek için organlarında kalbinde sorun varmi diye bakıldı adını hatırlayamadım suanda
Emineyavuz_53 Asyapolat80 16. Haftada oluyor . Ama genelde Dr lar 2 lintaramada risk olunca yaptırıyor yada yaşınız 30 u geçtiyse