35+4 haftamda nst de yüksek sancım çıkmıştı ama açılmam yokmuş doktor 24 saat arayla ciğer geliştirici yapmıştı şuan 36+2 oldum sabahın 5nden beri belimde ve kasıklarımda sürekli gidip gelen sancılarım var ve surekli bebek toplaniyo kasiliyo sizce beklemeli miyim gittmelimiyim