Mlkbrn Merhaba arkadaşlar sırt ve bel ağrısı yaşayan var mı 11 haftalık gebeyim sırtım ortadan 2 ye ayrılacak gibi belim deseniz öyle agrı var normal bir sizce ne yapmam lazım yada
Mom726272 Mlkbrn ayy oğlumda bel ağrısından ölüyodum bu 2. Gebeliğim çok şükür bel ağrısı yaşamadım ama şuan da varisten sadece ev içinde hareket halindeyim
Mlkbrn Bende de var canım ya uzanmak istiyorum sürekli gögüs agrısı var mı peki göğsüm de agrıyor özellikle sırtımla beraber
Mlkbrn Dilaraa1 sizde de mi sırt agrısı var bende bide gögüs agrısı var ya arada sıkışıyor gibi oluyor nefes alırken zorluyor
Mlkbrn Acaba bu haftalarda oldugumuz için normal mi ki ya avm ye gittim çok degil 2 3 saat durdum ama agır Bi iş yapmış gibi sırtım 2 ye ayrılacak gibi
gldn065807 Pazartesi randevum var özellikle sorucam ya doktoruma bakalım ne diyecek bel agrisina kasigim da agrıyo da ona enfeksiyon dedi
brnylmz38 Mlkbrn evet bende 25+4 deyim sırt ve bel ağrısı fazlasıyla çekiyorum. Sürekli uzanmak istiyorum ve eşime masaj yaptırıyorum. Yastıklar desen baya samimi olduk ilerde nasıl olur tahmin etmesi zor değil gibi 🤷🏻♀️
Elfgrcn Mlkbrn ya benim bel ağrım yok ama sırt ve omuz ağrım çok var. Özellikle sabah kalkınca çok oluyor. Eşime masaj yaptırıyorum sürekli tavsiyemdir 😂
Mlkbrn Çok sagolun arkadaşlar ya normal sanırsam o zaman herkeste olduguns göre ben bide korona geçirdim doktorum daha tam atlatamamışın dedi kan sulandırıcı kullanıyorum bazen diyorum onun yüzünden mi acaba diye
Elfgrcn Mlkbrn yok yok canım kaygılanmana gerek yok ben çok kişiden aynı şikayeti duydum normal bişey 😊