Hilaaal Bugün çatı muayenesi oldum. Çok acıdı doktorum çatımın çok dar olduğunu normal doğumun zor olacağını söyledi ama egzersiz yapmamı falanda söyledi acaba çatı kemiği esneğen bir şey mi? İşe yarar mı? Ne yapmalıyım. Bu arada 38. Haftadayım