bahtnurr1 Sevgi-K bebeğe zararı yok canım ama hormonlardan dolayı lazer işe yaramıyor tam tersine jiletle falan alıyoruz diye daha da gür çıkıyor
Calisananne25 Sevgi-K ben gebelik planladığımız süreçte bile gitmedim son 2 seansım kalmıştı bıraktım bebek istiyoruz diye her ay ya bu ay olduysa diye düşünerek gitmemiştim riske atmak istemedim.
seymaaa123 Dr Banu çiftçi lazerin herhangi bir zararı olmadığını ama hamilelikte hormonlardan dolayı tüylenme arttığı için lazerin bir faydası olmadığını yazmış kitabında bende gidiyordum ama bir etkisi olmadığı için bıraktım
Sevgi-K bahtnurr1 canım benim yarım kaldı sadece özel bölgenin alt kısmında çıkıyor. En azından tekrardan tüylenme olmaması için devam etmek istiyorum ama ışık filan sakıncalı gibi şeyler de duyuyorum.
Calisananne25 Sevgi-K benim eskisi gibi olmasa da lazer yaptırdığım dönemki gibi değil maalesef çıkıyor 😭