Gzgnx aslında doğrusu bu daha erken çatıya bakmaları yanlış bilgi verip doğum şeklini değiştirebiliyor bir çok Dr o yüzden çatıya bakmıyor eger devlete gidiyorsanız devlette zaten doğum anında bakıyorlar benimde ilki devlette oldu acilmam sancım yoktu 39+6 da vajinadan propes denen bı ilaç koydular onunla açılma ve sancı başladı