rojda2121 var mı karnı kabuk atan 30 haftalığım kaşıntı yok göbeğimde leke gibi parlamalar var kabuklanıyo nedendir acaba 😑😑😑
bebeko12_15 rojda2121 benim de aynı şekilde oldu suyu az içmekten galiba arkasından Gül hastalığı başladı nemlendir iyice
rojda2121 bebeko12_15 nemlendirmeme rağmen böyle oldu normaldede cildim kurudur acaba catlayacak mı karnım onun belirtisi mi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
bebeko12_15 rojda2121 benim hamileliğin başlarında oldu cildiye dokturuna gittim su bazlı nemlendirici verdi öyle geçti
berna0818 rojda2121 benim de ilk hamileliğimde öyle olmuştu artık iyice büyüyor ya karnın çatlıyordur da gerginlikten görülmüyordur. Sen bol bol sür nemlendir
Birgul Hello54 çoğu yerde koleksiyon paylaşımı görüyorum, forum kuralları gereği yasaktır. Devamı olduğu takdirde forum kullanımınız engellenecektir. İyi forumlar 🌸