Arkadaslar gebeliğin ilk haftalarında kahverengi akıntı icin bu igneyi vermisti doktorum sonradan kesildi akıntı ama igneye devam dedi doktor simdi igneyi yaptırdığım gün akıntım başlıyor birkac gune duruyor anlamadm bisey bu durumu yasayan var mı? Normalde bu igne akıntıyı durdurması gerekiyodu ama bende başlatıyor sabah beride adet sancısı gibi sancim var kafayı yiycem 😵 8+4 üm bu arada