ayseglsari 30+3 olduk doğum stresi şimdiden başladı İzmir’de doğum yapacak olan hamişler hangi hastanede doğum yapacaksınız 🥰
bebegimizibekliyoruz1 ayseglsari karataş hastanesi doğumumu orda yapıcam daha 2 ay önce arkadaşım acil sezeryana alındı suyu geldiği için aynı doktora gitmiyoruz ama baya memnun kaldı
Aysunn123_ Merveelisa sizi de arayıp bilgi verdiler mi tasiniyomus hastane karataş a geciyomus doğum ücreti 3100 den 4800 e çıkmış
BabyBabyy01 bebegimizibekliyoruz1 benimde suyum gelmişti devlette normal doğum olmuştu 😑hangi doktor o suyu geldigi için sezeryana alan 😊
Aysunn123_ Merveelisa evet ve mantıksız yani aynı doktor hastane degisiyo diye sırf iki katına cikiyo
Merveelisa Aysunn123_ 😭 devlette yapamam çatım dar maf ettiler beni ilk doğumda sezeryan olacaktım ben