Nese33 geçtiğimiz hafta bende girdim hiç tedirgin olmana gerek yok. İki tane minik yuvarlak cihaz koyuyor jel sıkıp onun da üstüne sabit dursun diye lastik bant tutturuyorlar. Kendi doktorun değil de nts yi alan kişi oluyor bekliyor başında sen yatıyorsun. Özelde olduğu için eşim de girdi nts süresince yanımdaydı. Nts çeken kişi de sohbet ediyor senle yatıp kıpırdamadan sohbet muhabbet 20-30 dk duruyorsun.