Bilenleriniz elbelt vardır 33. Haftadan itibaren erken doğum riskim vardi. Sürekli nstde 50leri bulan sancılarım çıkıyordu. İlaçlarla 38+3 e kadar zor getirdik ve bugün 15:14′te 3360 Gr olarak doğdu. İsteğe bağlı spinal sezeryan oldum merak ettiğiniz birşeyler varsa cevaplamaya çalışayım 🥰🤗