Aszey2012 Merhaba doktorumuz her muayeneye gelirken açlık tokluk şekeri baktırmamı istedi ama saat 11.50 ye randevu buldum acaba o saatte açlık şekeri bakarlar mi ?
Gunes99 Aszey2012 sanmıyorum canım önce açlığa bakıyorlar sonra şekerli su veriyorlar 1 saat sonra tokluğa bakıyorlar saat 9 da gitsin iyi olur ♥️
gldn065807 Aszey2012 barkodu veriyor sabahtan gidip veriliyor bana öyle yaptı bende erkenden gittim oyle yapmıştım
Fatmablmt Ben yaptım 2 -3 hafta önce canım sabah gittim aç karna sonra kahvaltı yaptım 1 saat sonra gittin tokluk baktılar