_molly bunun ilki yok kuzum. Oğluma hamileyken ne hissediyorsam şuan aynılarını hissediyorum. Sanarsınki ilk hamileliğim. Heyecan,gerginlik,kaygı heran bişey olacakmış gibi bir his. Çook normal. Çünkü bir yılda salgılanan östrojen hormonu bizlerde 1 günde salgılanıyor. Sebebi artan hormonlar ve bozulan hormon dengesi