Arkadaşlar merhaba,prolaktin değerim 15 çıkmıştı geçen ay,doktorum tahlillerimin iyi olduğunu söylemişti fakat bu ay bebek istediğimiz halde olmadı.erken doğumum olmuştu üzerinden 6 ay geçti bu ay korunmadık ama olmadı.acaba bu değer yüksek mi hamile kalmaya engel mi?