esra572 nikah işlemleri sırasında eşinizde varsa zaten kanda çıkardı bizde çıktı eşimde ve bana aşı olmam gerektiği söylendi aşılarımı olmadan çocuk düşünme çocuğunda da çıkma ihtimali yüksek dendi ben 2 doz olmuştum ki kaza ile hamile kaldım ama zaten 2 tane olmuşsun artık çocuğa geçmez 3. Yüde yapalım dediler yaptılar bu şekilde yani zaten nikah işlemlerinde çıkardı eşinizde yok demek ki yalnızca annesinde olması bişey ifade etmez