Melisa35 benimde 28 haftadan bu yana baş aşağı normal için yi fakat erken gelme durumu olabilir 36 haftaligim 28 e kadar yatmıştım odur budur hiç kalkmıyorum az fazla ayakta kalsam aşağı doğru bastırıyor ve lekeelnmem de oluyor doktorum hiç kalkma bol su iç yat dedi.yemek yatak arası yürüyorum sadece. Normal doğum görünüyor da hareket edemedim nasıl yaparım bilmiyorum galiba son anda sezaryen sececem öyle görünüyor.sana tavsiyem kalkma.utu vs isini bitirdim fakat baş aşağı oldug u için o bile zor geldi iyiki sona birakmamisim.30 haftada bulantı kusma ishal ile açılsa yattım genelde aşağı dönünce erken gelebilir dediler.arada kusma ishal oluyor artık doğuma yaklastigim için ayakta kalmamaya özen gosteriyorum.dikkatli olursan ileriki haftaları görebilirsin. Ayrıca ilerleyen haftalarda çatı ağrısı kaşık ağrısı ayriloyormus gibi ağrıların olabilir bunlar normal.agrilar fakat zorluyor korkmamalisin