Ben 39+4 haftalık gebeyim, dün akşam belime bir ağrı girdi ordan karnıma va kasıklarıma yayıldı ve bir süre sonra geçti. Gece ara ara yine belime giren ve ordan yayılan ağrı devam etti. Şimdi de sabahtan beri belimden bir sancı giriyor ve hareket edemiyorum 30-40 saniye sürüyor ve sonra düzensiz aralıklarla devam ediyor. Ama su ve nişan gelmedi bu doğum başlangıcı mıdır, su gelmeden de doğum başlar mı? Hastaneye gitmem gerekli mi?