isilbydr Kizlar son regli tarihim 16 Ağustos başlangıçti o tarih itibari ile şuan 23 günlük gebelik görünüyor. Dün beta HCG 12 çıktı bugün tekrar test verdim 35.39 çıktı. İlk zamanlarda bu kadar hizli mi yükseliyor
Gorkem97 isilbydr canim kisiden kisiye fark ediyor benim ilk 30 du 4 gün sonra 200 hesap et iste masallah guzel devm etmis insallah devamida oyle oluuur 😊😊
Nazlican1994 isilbydr iki günde bir en az 2 katı artması gerekiyor yükselmesi gayet güzel hayırlısı olsun 🙂
Nazlii__ isilbydr yükselmezse sıkıntı canım benim ilk 27 idi 2 gün sonra tekrar yapıldı 82 çıktı 1 hafta sonrasında 1500 oldu artması iyi artmadığında sıkıntı var demektir
Zeyneptuba isilbydr arkadaşlar benimde ayın 7sinde 22 çıkmıştı bugün ayın 9 ve bugünde yaptım 142 çıktı sizce nasıl
isilbydr Nazlii__ Aslında benim kafamı kurcalayan asıl şey ailemde ikiz genetiği var bir günde 12 den 35 kusurlere gelince acaba mi dedim normal artis ile ikiz artışı nasıl oluyor bilen var mı
Nazlii__ isilbydr isilbydr bunun artışla anlaşılacağını zannetmiyorum canım ikiz olduğunda elbette daha fazla artış olabiliyormuş ama onu şimdiden anlamak zor olur gibi geliyor çünkü normal seviyede artış olmuş bazı yorumlara bakıyorum bazı kişilerde hızlı yükselirken bazılarında yükselmeye de biliyormuş çocuk ikiz olduğu taktirde ikiz olup olmadığını kesede gözüktüğünde öğreneceksinizdir büyük ihtimal :)
isilbydr Nazlii__ Kan verdiğim hastanenin değer kağıdında 3. Hafta değerini 5.8 ile 71.2 olarak gösteriyor ben 23 gundeyim 35 küsur 5 gün sonra 3. Haftam bitecek o zamana kadar değer 71.2 yi geçecek ilk gebelik çok heyecanli valla tecrübe ve stresle geçiyor Allah herkese nasip etsin inşaallah 😍
Nazlii__ isilbydr amin canım inşallah benimde ilk hamileliğim hala birşeyleri anlamaya çalışıyorum benimde 6 haftalık oldu ve bulantılarım başladı şimdiden gözüm korkmaya başladı :D