Elif8888 bende 39+2 oldum 39 da muayene oldum aynisini söyledi doktorum , ayni senjn gibi adet sancisi gibi ağrılarım oluyo ara sıra belim ağrıyo falan, 2. Doğumum ama bende bekliyorum ilkinde muayeneye gittigimde doğuma alınmıştım ondan nasıl olacak bilemiyrum