0322sukran ben devlete gitmedim daha ama hamile kalmadan önce gittim normal kontrole resmen azarlayıp gönderdiler beni doğum kontrol ilacı kullanıyordum 5 gün olan reglim 2 gün sürdü bi anda gittim belki üstüne görme falan yasiyorum diye bi tahlil sonucu en az 3 4 saate çıkıyor üstüne tahlil verdim gittim bekledim doktor sonuca baktı hamile değilsin dedi sonra beni nst ye soktu hamile olmadığım halde baya sıkıntılıydı anlicağın benim için