Nuraydnz geçmiş olsun benimde bugün 9.günüm inşallah hafif atlatırsınız 🙏🏼 Ben ilk iki gün kötüydüm ilaç içemediğimiz için ben iki üç gün karabiberli bal yemiştim benimde öksürüğüm vardı, şehriyeli tavuklu limonlu çorba yedim bol meyve yedim bol su içmeye çalıştım şuan iyiyim çok şükür, inşallah sende hemen atlatırsın dinlen bol bol 🙂