Merhaba arkadaşlarr . 5 eylül 31 haftamda dogum yaptım ve şu an kızım küveste. Hala bebegimi görmedim ve 2 güne taburcu olacagım ben. Bebegimi nasıl burada brakacam bilemiyorum. Bende de kalp yetmezliyinden ödem oluştu ciyerlerim ödem oldu . Şimdi iyim ama kızım nasıl söylemiyorlar. Dualarınızı isterim 🙏🤲Sag salim kızıma kavuşayım inşAllah🤲🙏